Дорожній асистанс

1 Автотуризм
2 AutoClub Gold
3 AutoClub VIP
4 AutoClub Premium
5 AutoClub
6 MotoClub
7 Assistance Plus
8 E-AutoClub
9 Comfort Drive
10 Comfort Tour
1 Автотуризм

 



Автомобільний туризм – це, напевно, один з найрозповсюдженіших та найзручніших видів туризму. Адже подорож автомобілем надає можливість не просто побачити відомі пам’ятки архітектури України, а й відкрити для себе нові дивовижні та захоплюючі місця, створені не лише людьми, а й самою природою, яких, насправді, є дуже багато по всій території країни. І це не лише колорит Закарпаття, а й неймовірно красиві парки центральної та північної України або історичні місця південної України.


Але, нажаль, обставини в дорозі можуть скластися по різному і вони не завжди залежать від людини: Ви можете потрапити в ДТП, заблукати, пробити колесо або може зламатися автомобіль і його потрібно відвезти на СТО… І тоді виникає питання, що ж робити? 


Ми пропонуємо широкий спектр послуг для автомобільного туриста, які допоможуть зробити будь-яку подорож комфортною та безпечною незалежно від обставин, наприклад:

-  В автомобілі закінчується паливо, а Ви не знаєте де знаходиться найближча автозаправна станція?

-  В автомобілі спалахують інформаційні знаки і Ви не розумієте, що треба робити?

-  Вам потрібен номер гарячої лінії Управління безпеки дорожнього руху?

 

Тоді в пригоді стануть інформаційно – консультаційні послуги.
Вирішили змінити маршрут, але не зручно проводити ніч в автомобілі, тоді ми забронюємо Вам номер в готелі в будь-якому куточку країни. Вам потрібно почекати завершення ремонту автомобіля декілька днів, але Ви не хочете залишатися на одному місці, тоді ми допоможемо Вам в організації оренди прокатного автомобіля.


А якщо Вам необхідні альтернативні варіанти продовження подорожі, наша компанія може надати одну з наступних послуг:

- організація залізничних квитків;

- організація авіа квитків;

- організація автобусних квитків;

- організація таксі.

 

Вам сподобався пункт маршруту і Ви вирішили залишитися на декілька днів, але потрібно десь залишити автомобіль, тоді ми організуємо для Вас збереження автомобіля на стоянці під охороною.


Наші спеціалісти працюють 24 години на добу, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік для того, щоб саме Ваша подорож була незабутньою і залишила лише приємні та позитивні спогади!

2 AutoClub Gold

ОПИС ПОСЛУГ | ЯК СКОРИСТАТИСЬ ПОСЛУГАМИ | ПРИДБАТИ AUTOCLUB Gold | ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)

 

 

AutoClub Gold – це програма дорожнього сервісу, створена спеціально для автомобілістів, щоб забезпечити для них максимальний комфорт та спокій у будь-якій проблемній ситуації, що може виникнути в дорозі. Коли Вам необхідна допомога в зв'язку з несправністю автомобіля чи ДТП зверніться до Гарант-АСІСТАНС за номером 044 498 60 02 і Ви отримаєте якісну та оперативну допомогу. 

Станьте власником програми AutoClub Gold та цілодобово, сім днів на тиждень, 365 днів на рік Ви можете розраховувати на безкоштовну* оперативну допомогу та підтримку на території всієї України та Європи. 

* - маються на увазі у повному обсязі або в межах лімітів передплачені Компанією послуги. Докладно про передплачені послуги та ліміти читайте в Публічному договорі (оферті).

3 AutoClub VIP
 
AutoClub VIP – це програма дорожнього сервісу, створена спеціально для автомобілістів, щоб забезпечити для них максимальний комфорт та спокій у будь-якій проблемній ситуації, що може виникнути в дорозі. Коли Вам необхідна допомога в зв'язку з несправністю автомобіля чи ДТП зверніться до Гарант-АСІСТАНС за номером 044 498 60 02 і Ви отримаєте якісну та оперативну допомогу. 

Станьте власником програми AutoClub VIP та цілодобово, сім днів на тиждень, 365 днів на рік Ви можете розраховувати на безкоштовну* оперативну допомогу та підтримку на території всієї України та Європи. 

* - маються на увазі у повному обсязі або в межах лімітів передплачені Компанією послуги. Докладно про передплачені послуги та ліміти читайте в пунктах 4.3 – 4.4 Публічного договору (оферти). 
4 AutoClub Premium

ОПИС ПОСЛУГ | ЯК СКОРИСТАТИСЬ ПОСЛУГАМИ | ПРИДБАТИ AutoClub Premium | ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)

 

AutoClub Premium – це програма дорожнього сервісу, створена спеціально для автомобілістів, щоб забезпечити для них максимальний комфорт та спокій у будь-якій проблемній ситуації, що може виникнути в дорозі. Коли Вам необхідна допомога в зв'язку з несправністю автомобіля чи ДТП зверніться до Гарант-АСІСТАНС за номером 044 498 60 02 і Ви отримаєте якісну та оперативну допомогу.  


Станьте власником програми AutoClub Premium та цілодобово, сім днів на тиждень, 365 днів на рік Ви можете розраховувати на безкоштовну* оперативну допомогу та підтримку на території всієї України та Європи.  

* - маються на увазі у повному обсязі або в межах лімітів передплачені Компанією послуги. Докладно про передплачені послуги та ліміти читайте  Публічному договорі (оферті). 

5 AutoClub

ОПИС ПОСЛУГ | ЯК СКОРИСТАТИСЬ ПОСЛУГАМИ | ПРИДБАТИ AutoClub ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)

 

AutoClub – це програма дорожнього сервісу, створена спеціально для автомобілістів, щоб забезпечити для них максимальний комфорт та спокій у будь-якій проблемній ситуації, що може виникнути в дорозі. Коли Вам необхідна допомога в зв'язку з несправністю автомобіля чи ДТП зверніться до Гарант-АСІСТАНС за номером 044 498 60 02 і Ви отримаєте якісну та оперативну допомогу.  


Станьте власником програми AutoClub та цілодобово, сім днів на тиждень, 365 днів на рік Ви можете розраховувати на безкоштовну* оперативну допомогу та підтримку на території всієї України та Європи (в залежності від обраного типу програми).  

* - маються на увазі у повному обсязі або в межах лімітів передплачені Компанією послуги. Докладно про передплачені послуги та ліміти читайте в пунктах 4.3 – 4.4 Публічного договору (оферти). 

6 MotoClub

ОПИС ПОСЛУГ | ЯК СКОРИСТАТИСЬ ПОСЛУГАМИ | ПРИДБАТИ MOTOCLUB | ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)

 

MotoClub – це програма дорожнього сервісу, створена спеціально для прихильників мототранспорту, щоб забезпечити для них максимальний комфорт та спокій у будь-якій проблемній ситуації, що може виникнути в дорозі. 

Коли Вам необхідна допомога в зв'язку з несправністю мотоцикла чи ДТП зверніться до Гарант-АСІСТАНС за номером 044 498 60 02 і Ви отримаєте якісну та оперативну допомогу. Станьте власником програми MotoClub та цілодобово, сім днів на тиждень, 365 днів на рік Ви можете розраховувати на безкоштовну* оперативну допомогу та підтримку на території всієї України та Європи (в залежності від обранного типу програми). 

* - маються на увазі у повному обсязі або в межах лімітів передплачені Компанією послуги. Докладно про передплачені послуги та ліміти читайте в Публічному договорі (оферті).

7 Assistance Plus
 
 

Assistance Plus – це програма дорожнього сервісу, створена для власників легкових авто та мотоциклів, вік яких перевищує 10 років. Програма здатна забезпечити водієві максимальний комфорт та спокій у будь-якій проблемній ситуації, що може виникнути в дорозі. Коли Вам необхідна допомога в зв'язку з несправністю мотоцикла чи автомобіля зверніться до Гарант-АСІСТАНС за номером 044 498 60 02 і Ви отримаєте якісну та оперативну допомогу.

Станьте власником програми Assistance Plus та цілодобово, сім днів на тиждень, 365 днів на рік Ви можете розраховувати на безкоштовну* оперативну допомогу та підтримку на території всієї України та Європи.
* - маються на увазі у повному обсязі або в межах лімітів передплачені Компанією послуги. Докладно про передплачені послуги та ліміти читайте в ПУБЛІЧНОМУ ДОГОВОРІ (ОФЕРТІ).

 

8 E-AutoClub

ОПИС ПОСЛУГ | ЯК СКОРИСТАТИСЬ ПОСЛУГАМИ | ПРИДБАТИ E-AUTOCLUB | ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)

 

«Е-AutoClub» – це програма дорожнього сервісу, створена спеціально для електричних автомобілів, щоб забезпечити для їх власників максимальний комфорт та спокій у будь-якій проблемній ситуації, що може виникнути в дорозі. Коли Вам необхідна допомога в зв'язку з несправністю автомобіля чи ДТП зверніться до Гарант-АСІСТАНС за номером 044 498 60 02 і Ви отримаєте якісну та оперативну допомогу. 

Станьте власником програми «Е-AutoClub»  та цілодобово, сім днів на тиждень, 365 днів на рік Ви можете розраховувати на безкоштовну* оперативну допомогу та підтримку на території всієї України. 

* - маються на увазі у повному обсязі або в межах лімітів передплачені Компанією послуги. Докладно про передплачені послуги та ліміти читайте в пункті 4.1  Публічного договору (оферти). 

9 Comfort Drive
 

Детально послуги та інші умови Програми описані у публічному договорі (оферті). Прийнявши рішення долучитися до «Comfort Drive», обов’язково ознайомтесь з «Правилами надання послуг в рамках Програми «Comfort Drive»! 

Якщо внаслідок поломки, ДТП чи іншої події, передбаченої офертою, автомобіль чи мотоцикл не здатен пересуватися, учасники «Comfort Drive» отримують наступні послуги:

    • Технічна допомога
      • Якщо Ваш транспортний засіб не може пересуватися в результаті виснаження акумуляторної батареї, проколу колеса або раптового закінчення пального, служба екстреної допомоги усуне несправність, щоб Ви змогли дістатися шиномонтажу чи продовжити подорож.

 

    • Евакуація
      • Якщо Ваш транспортний засіб не пересувається в результаті поломки, ДТП чи іншої несправності та його неможливо відремонтувати на місці пригоди, Вам буде запропонована послуга евакуації до найближчого СТО на вибір Компанії.
    • Розміщення несправного ТЗ на стоянці, що охороняється
    • Поселення в готелі
    • Надання прокатного автомобіля
    • Надання залізничних, автобусних, та авіа квитків
    • Таксі
  • ВАЖЛИВО! Щоб оформити Програму Ваш транспортний засіб має підлягати під таку характеристику:
    • автомобіль з кількістю місць для сидіння не більше дев'яти, з місцем водія включно, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення пасажирів та їхнього багажу та з моменту випуску якого минуло не більше 20 років.
10 Comfort Tour

ОПИС ПОСЛУГ | ЯК СКОРИСТАТИСЬ ПОСЛУГАМИ | ПРИДБАТИ Comfort Tour | ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)

 

Comfort Tour – це програма дорожнього сервісу, створена спеціально для туристів, що подорожують автомобільним транспортом, аби забезпечити для них максимальний комфорт та спокій у будь-якій проблемній ситуації, що може виникнути в дорозі. Коли Вам необхідна допомога в зв'язку з несправністю автомобіля чи ДТП зверніться до Гарант-АСІСТАНС за номером 044 498 60 02 і Ви отримаєте якісну та оперативну допомогу. 

Станьте власником програми Comfort Tour та цілодобово на час своєї подорожі Ви зможете розраховувати на безкоштовну* оперативну допомогу та підтримку на території всієї Європи та України. 

* - маються на увазі у повному обсязі або в межах лімітів передплачені Компанією послуги. Докладно про передплачені послуги та ліміти читайте в Публічному договорі (оферті).

 

Медичний асистанс

1 ТУРБОТА
2 Перелік послуг
3 Варіанти програми
4 Як скористатись
5 Дисконтні знижки
1 ТУРБОТА

Програма організації медичної допомоги ТУРБОТА



   Лікарями компанії "Гарант-АССІСТАНС" розроблено нову програму організації медичної допомоги "Турбота". Для кожного власника програми компанія пропонує організацію усіх видів медичних послуг, замовлення та доставку медикаментів по всій території України, а також інформаційні послуги 24 години на добу протягом року. Цілодобово, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік Ви можете розраховувати на оперативну допомогу та підтримку. 

   Для клієнтів програми надається знижка на послуги від 5% до 30% в усіх лікувально-профілактичних закладах та аптеках. 

   Ви повністю звільняєтесь від усіх організаційних проблем. Ви дбаєте лише про своє здоров'я – ми дбаємо про Вас, виконуючи:

  • Цілодобову клієнтську підтримку;
  • Консультації висококваліфікованих спеціалістів;
  • Співробітництво з амбулаторними, стаціонарними, профілактичними лікувальними закладами, науково-дослідними інститутами, оздоровчими центрами, аптеками, лабораторіями, стоматологіями по всій території України.



ЗАМОВИТИ ПРОГРАМУ

2 Перелік послуг

ОРГАНІЗАЦІЯ СТАЦІОНАРНОЇ ДОПОМОГИ

  • організація перебування в стаціонарі в медичних установах, оптимальних у співвідношенні ціни і якості;
  • організація розміщення в стандартних палатах, в палатах підвищеної комфортності та палатах люкс;
  • організація необхідних лікувальних процедур і маніпуляцій;
  • організація фізіотерапевтичного лікування;
  • організація лікування в умовах денного стаціонару;
  • повне забезпечення медикаментами та витратними матеріалами;
  • за відсутності умов для необхідного стаціонарного лікування на належному рівні – організація строкового або планового транспортування до найближчого медичного закладу, де клієнту будуть надані відповідні послуги.


ОРГАНІЗАЦІЯ АМБУЛАТОРНО-ПОЛІКЛІНІЧНОЇ ДОПОМОГИ

  • підбір оптимального медичного закладу;
  • організація консультацій кваліфікованих фахівців за профілем захворювання;
  • організація лабораторних та інструментальних діагностичних досліджень;
  • організація консультацій в медичному закладі на вибір клієнта;
  • виклик лікаря за профілем захворювання додому/на підприємство;
  • оформлення лікарняних листів;
  • організація лікувальних процедур і маніпуляцій на дому.


ОРГАНІЗАЦІЯ ШВИДКОЇ ТА НЕВІДКЛАДНОЇ ДОПОМОГИ

  • цілодобовий виклик бригади невідкладної допомоги загального профілю, а також спеціалізованої (кардіологічної, педіатричної, протишокової і т.д.) з медичної установи;
  • організація екстреної та планової госпіталізації до медичної установи відповідного профілю;
  • організація транспортування з медичним супроводом.


ДОГЛЯД ЗА ВАЖКОХВОРИМИ ТА ЛЮДЬМИ ПОХИЛОГО ВІКУ

  • організація сестринського догляду;
  • організація виконання лікарських маніпуляцій;
  • організація оглядів лікаря на дому;
  • організація реабілітаційних закладів;
  • організація соціальних послуг.


ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАМОВЛЕННЯ І ДОСТАВКИ МЕДИКАМЕНТІВ ОРГАНІЗАЦІЯ СТОМАТОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ

  • організація консультацій висококваліфікованих спеціалістів;
  • організація терапевтичного та хірургічного лікування;
  • організація невідкладної стоматологічної допомоги цілодобово;
  • організація фізіотерапевтичного лікування;
  • організація рентген діагностики;
  • організація стоматологічної допомоги в клініках з сучасними технологіями, обладнанням і матеріалами.
3 Варіанти програми

ТУРБОТА – Людина

  • Обслуговується одна особа, вказана в договорі.
  • Вартість програми – 150 грн.


ТУРБОТА – Дитина

  • Обслуговуються діти віком до 18 років.
  • Вартість програми – 200 грн.


ТУРБОТА – Родина

  • Обслуговуються до чотирьох членів родини, що мешкають за однією адресою.
  • Вартість програми – 300 грн.


Кожна програма включає в себе організацію усіх видів послуг та не має обмежень щодо кількості звернень.

4 Як скористатись


Увага! Детально послуги та інші умови Програми описані у Договорі

Підпишіть договір про надання послуг, придбавши програму «Турбота», і Ви отримаєте картку клієнта. Придбати програму може кожен повнолітній громадянин України. Для укладання договору необхідні наступні дані:

  • П.І.Б. особи, що укладає Договір (П.І.Б. та дата народження дитини для програми «Турбота – Дитина», П.І.Б. та дати народження членів родини для програми «Турбота – Родина»);
  • Серія та номер паспорту, ким виданий, дата отримання.
  • Фактична домашня адреса, контактний номер телефону.



Активуйте Програму, здійснивши дзвінок за номером 044 494 29 53 або 044 494 29 54 для повідомлення Ваших облікових даних:

  • серії та номеру Картки;
  • П.І.Б.;
  • контактного номеру телефону;
  • фактичної адреси проживання;
  • терміну дії програми «Турбота».
5 Дисконтні знижки

 

 

Страхове врегулювання

1 Опис послуги
2 Етапи
1 Опис послуги

Страхове врегулювання

 

Ми пропонуємо повний перелік послуг з врегулювання страхової події для страхових компаній від прийняття телефонного повідомлення клієнта з місця події до прийняття обґрунтованого рішення у страховій справі. Спираючись на наших представників з багаторічним досвідом роботи ми маємо можливість своєчасно виявляти сумнівні причини та обставини пошкоджень, а також ознаки страхового шахрайства і оперативно проводити страхові розслідування. 


Ми пропонуємо для максимальної зручності Ваших клієнтів: 

 

  • паркувальний майданчик для автомобілів на 50 паркомісць,
  • клієнтську зону для зустрічі клієнтів,
  • обслуговування клієнтів за категорією "VIP".

 

Діяльність ТОВ «Гарант-АСІСТАНС» чітко регламентована внутрішніми нормативами, що дає високий потенціал для подальшого розширення спектру послуг, покращення якості послуг та збільшення числа партнерів.

Ми забезпечимо Вам важливі конкуренті переваги:

 

  • широкі можливості щодо покращення якості сервісного обслуговування клієнтів,
  • значне спрощення процедури оформлення документів,
  • скорочення термінів розгляду справ за фактами настання страхових випадків,
  • оптимізація витрат на врегулювання та сум виплат,
  • залучення нових клієнтів до страхової компанії.
2 Етапи

Етапи врегулювання

РЕЄСТРАЦІЯ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАСТАННЯ ПОДІЇ

 

  • надання інформаційно-консультаційної та технічної підтримки клієнту,
  • виклик служб екстреної допомоги,
  • консультація клієнта щодо подальший дій,
  • виклик аварійного комісара для: документальної фіксації всіх обставин події, правильного оформлення первинних документів, надання допомоги учасникам ДТП, запобігання випадків страхового шахрайства та інших негативних наслідків.


ТОВ «Гарант-АСІСТАНС» має сучасний Контакт-центр, що забезпечує цілодобовий прийом повідомлень про настання подій, інформаційно-консультаційну та технічну підтримку. 
Унікальний програмний продукт дозволяє приймати, опрацьовувати та зберігати інформацію повідомлень Контакт-центру, реєструвати події, супроводжувати хід їх врегулювання, проводити он-лайн контроль звернень клієнтів. 
Аварійний комісаріат» здійснює виїзди на місця подій, на огляди транспортних засобів за місцем їх перебування, а також проводить огляди на власному спеціально обладнаному паркувальному майданчику. 



РЕЄСТРАЦІЯ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

 

  • надання допомоги клієнтам в оформленні заяви на страхову виплату, прийом заяви про страхову виплату та первинних документів,
  • надання консультаційних послуг щодо подальших дій та процедури проведення врегулювання за заявленою подією,
  • надання додаткової консультації про стан справи та процедури врегулювання за страховою подією та подальшої координації дій клієнта за допомогою контакт-центру.


ЗБІР ДОКУМЕНТІВ СТРАХОВОЇ СПРАВИ

 

  • направлення запитів до компетентних органів, до банківських установ та інших організацій (при необхідності), отримання відповідей на надіслані запити без залучення клієнта.


ВИЗНАЧЕННЯ РОЗМІРУ МАТЕРІАЛЬНОГО ЗБИТКУ

 

  • організація та проведення огляду пошкодженого автомобіля за участю усіх зацікавлених осіб,
  • оперативний виїзд на місце проведення ремонту пошкодженого автомобіля,
  • складання калькуляції та звіту (дослідження) про розмір матеріального збитку за допомогою програми «Audatex» та відповідно до Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів.


ТОВ «Гарант-АСІСТАНС» має власну регіональну мережу центрів клієнтської підтримки та представників на всій території України, персонал якої представляє собою висококваліфікованих спеціалістів, що мають сертифікати аварійних комісарів й експертів-оцінювачів. 
ТОВ «Гарант-АСІСТАНС» має сертифікат ФДМУ № 7483/08 суб'єкта оціночної діяльності та спеціалізується, зокрема, на здійснені оцінки пошкоджених транспортних засобів відповідно до Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів та з використанням ліцензійного програмного забезпечення «Audatex». Щомісячно виконується є більш ніж 2000 експертних висновків. 


ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОВЕДЕННЯ РЕМОНТУ ПОШКОДЖЕННИХ АВТО

 

  • оптимізація витрат страхової компанії з мінімальною участю клієнта шляхом узгодження СТО, на якому будуть проводитися ремонтно-відновлювальні роботи,
  • рекомендація щодо вибору СТО-партнерів з метою здійснення прозорого контролю за ходом проведення відновлювального ремонту пошкодженого автомобіля, забезпечення якості проведених робіт,
  • отримання та проведення погодження попередніх рахунків з СТО для своєчасного виявлення розбіжностей та остаточного узгодження вартості відновлювального ремонту, що дозволяє уникати подальших конфліктних ситуацій між клієнтом та страховою компанією та задовольняти потреби клієнта.


ПРОВЕДЕННЯ СТРАХОВИХ РОЗСЛІДУВАНЬ ТА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПО СПРАВІ

 

  • гнучка система роботи з клієнтами, мобільність та оперативність в реагуванні на звернення,
  • моніторинг всього процесу врегулювання, контроль за якістю роботи,
  • здійснення перевірки щодо настання попередніх страхових випадків, відповідності заявлених обставин до події, яка настала, прийняття остаточного обґрунтованого рішення щодо виплати страхового відшкодування (частковою виплати) або мотивованої відмови у його виплаті,
  • співпраця з компетентними органами, проведення спеціальних експертних досліджень, отримання необхідної доказової бази з обов'язковим документальним підтвердження, з подальшою передачею матеріалів до страхової компанії для прийняття остаточного рішення у справі,
  • здійснення оперативного контролю за остаточним прийняттям рішення у справі,
  • складання розрахунку суми страхового відшкодування та страхового акту, або підготовка мотивованої відмови у виплаті страхового відшкодування.

 

Експертиза

1 Авто експертиза
1 Авто експертиза

Автотоварознавча експертиза

 

Ми пропонуємо Вам звернутись до нас за виконанням незалежної автотоварознавчої експертизи автомобіля. На Ваше замовлення ми виконаємо наступні роботи: 

    • визначення ринкової вартості автомобіля;
    • визначення матеріального збитку після ДТП;
    • визначення залишкової вартості автомобіля.



СЕРТИФИКАТ СУБЪЕКТА ОЦЕНОЧНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ

 

 

Контакт центр

1 Інформація
1 Інформація

Контакт-центр Гарант-АСІСТАНС



Якщо діяльність Вашої компанії передбачає спілкування з клієнтами по телефону, якщо б Ви хотіли, щоб Ваші клієнти були задоволені консультаціями, якщо Ви прагнете вдосконалити процес спілкування з клієнтом або вивести його на якісно новий рівень, - для Вас ми пропонуємо послуги професійного Контакт-центру «Гарант-АСІСТАНС». 

У нас Ви можете замовити: 

Інформаційні лінії - постійні або тимчасові лінії для обслуговування вхідних дзвінків клієнтів:

  • гаряча лінія;
  • "Акційна" лінія;
  • Help Desk;
  • IVR (автоматичне інформування клієнтів)


Лінії асистансу - цілодобова організація практичної допомоги по телефону за такими напрямками:

  • медичний асистанс;
  • технічний асистанс;
  • дорожній асистанс;
  • страховий асистанс;
  • інформаційний асистанс


Телемаркетинг - дистанційний продаж продуктів та послуг або передпродажна підготовка клієнтів:

  • телесейлз;
  • телемітинг;
  • пролонгація контрактів;
  • IVM (масове інформування про послугу);
  • крос-продаж;
  • актуалізація баз даних


Маркетингові та соціологічні опитування - виявлення та аналіз думки клієнтів:

  • CATI - опитування;
  • анкетування;
  • welcome call;
  • mystery call;
  • фонове опитування.


Резервний Call-center - послуги, що надаються на певний час, коли в цьому є необхідність:

  • допоміжна лінія (дзвінки надходять до резервного контакт-центру у випадку черги у власному);
  • телеконференції;
  • "Віртуальний" секретар.