Увага! Детально послуги та інші умови Програми описані у публічному договорі (оферті). Прийнявши рішення долучитися до E-AutoClub, обов’язково ознайомтесь з «Правилами надання послуг в рамках програми «E–AutoClub»!
Якщо внаслідок виснаження АКБ, поломки, ДТП чи іншої події, передбаченої Правилами, автомобіль не здатен пересуватися, учасники Е-AutoClub отримують наступні послуги:
- Евакуація Транспортного засобу в разі поломки/ДТП
- Послуга надається за рахунок Компанії. Евакуація проводиться з місця настання Події до найближчої авторизованої СТО/рекомендованої Компанією.
- У разі, якщо Клієнт бажає евакуювати Транспортний засіб до іншої СТО, що знаходиться на більш відділеній відстані від місця Події, тоді евакуація можлива лише з місця настання Події до СТО, де проживає Клієнт в межах фінансового ліміту.
- Евакуація Транспортного засобу в результаті виснаження АКБ
- Послуга надається за рахунок Компанії. Евакуація проводиться з місця настання Події до найближчого місця можливої зарядки АКБ Транспортного засобу.
- У разі, якщо Клієнт бажає евакуювати Транспортний засіб до іншої СТО, що знаходиться на більш відділеній відстані від місця Події, тоді евакуація можлива лише з місця настання Події до СТО, де проживає Клієнт в межах фінансового ліміту.
- Технічна допомога
- Послуга надається за рахунок Компанії.
- До послуг технічної допомоги відносяться:
- Заміна пошкодженого колеса на запасне колесо Клієнта;
- Аварійне відкриття дверей, відігрів замків.
- Розміщення несправного ТЗ на стоянці, що охороняється
- Послуга надається за рахунок Компанії в разі настання Події та подальшої евакуації ТЗ з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО та в разі, якщо Подія сталася в нічний час або в часи, коли СТО не працює.
- У випадку перебільшення фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.
- Поселення в готелі
- Послуга надається за рахунок Компанії в разі настання Події та подальшої евакуації ТЗ з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО та за умов, що:
- СТО, на яку доставлено ТЗ для ремонту, знаходиться на відстані більше ніж 50 км від місця проживання Клієнта;
- ТЗ неможливо відремонтувати впродовж одного дня та Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня СТО.
- У випадку перебільшення фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.
- Послуга надається за рахунок Компанії в разі настання Події та подальшої евакуації ТЗ з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО та за умов, що:
- Надання залізничних, автобусних, та авіа квитків
- Послуга надається за рахунок Компанії в разі настання Події та подальшої евакуації ТЗ з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО та за умов, що:
- СТО, на яку доставлено ТЗ для ремонту, знаходиться на відстані більше ніж 50 км від місця проживання Клієнта;
- ТЗ неможливо відремонтувати впродовж одного дня та Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня СТО.
- Компанія надає квитки (авіа-, автобусні, або залізничні) для продовження подорожі Клієнту та пасажирам, що знаходилися у ТЗ на момент настання Події та один квиток Клієнту в зворотному напрямку для отримання відремонтованого ТЗ.
- У випадку перебільшення фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.
- Послуга надається за рахунок Компанії в разі настання Події та подальшої евакуації ТЗ з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО та за умов, що:
- Альтернативна евакуація
- Послуга надається за рахунок Компанії в разі настання Події та в разі, якщо Клієнт відмовляється від отримання послуг, описаних вище.
- Послуга надається у разі бажання Клієнта транспортувати ТЗ не до найближчої авторизованої профільної СТО, а в будь-яке інше місце.
- У випадку перебільшення фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.