Увага! Детально послуги та інші умови Програми описані у публічному договорі (оферті). Прийнявши рішення долучитися до AutoClub Gold, обов’язково ознайомтесь з «Правилами надання послуг в рамках програми «AutoClub Gold»! 

Якщо внаслідок поломки, ДТП чи іншої події, передбаченої Правилами, автомобіль не здатен пересуватися, учасники AutoClub Gold отримують наступні послуги:

    • Евакуація Транспортного засобу*
      • Послуга надається за рахунок Компанії. Евакуація проводиться з місця настання Події до найближчої авторизованої профільної СТО відповідно до марки ТЗ Клієнта.
      • У разі, якщо Клієнт бажає евакуювати ТЗ до іншої авторизованої профільної СТО, що знаходиться на більш відділеній відстані від місця Події, Клієнт сплачує за власні кошти різницю між відстанню до бажаної та відстанню до рекомендованої Компанією СТО.

 

    • Технічна допомога
      • Послуга надається за рахунок Компанії.
      • До послуг технічної допомоги відносяться:
      • Доставка палива. 1 раз протягом строку дії договору клієнт отримує 10 л палива безкоштовно. Надалі Компанія сплачує лише доставку, вартість та кількість палива Клієнт замовляє та сплачує самостійно;
      • Запуск двигуна від стороннього джерела живлення (підзарядка АКБ);
      • Заміна пошкодженого колеса на запасне колесо Клієнта;
      • Аварійне відкриття дверей, відігрів замків.

 

    • Розміщення несправного ТЗ на стоянці, що охороняється*
      • Послуга надається за рахунок Компанії в разі настання Події та подальшої евакуації ТЗ з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО та в разі, якщо Подія сталася в нічний час або в часи, коли СТО не працює.

 

    • Поселення в готелі*
      • Послуга надається за рахунок Компанії в разі настання Події та подальшої евакуації ТЗ з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО та за умов, що:
        • СТО, на яку доставлено ТЗ для ремонту, знаходиться на відстані більше ніж 50 км від місця проживання Клієнта;
        • ТЗ неможливо відремонтувати впродовж одного дня та Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня СТО.

 

    • Надання залізничних, автобусних, та авіа квитків*
      • Послуга надається за рахунок Компанії в разі настання Події та подальшої евакуації ТЗ з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО та за умов, що:
        • СТО, на яку доставлено ТЗ для ремонту, знаходиться на відстані більше ніж 50 км від місця проживання Клієнта;
        • ТЗ неможливо відремонтувати впродовж одного дня та Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня СТО.
      • Компанія надає квитки (авіа-, автобусні, або залізничні) для продовження подорожі Клієнту та пасажирам, що знаходилися у ТЗ на момент настання Події та один квиток Клієнту в зворотному напрямку для отримання відремонтованого ТЗ.

 

    • Таксі*
      • Послуга надається за рахунок Компанії в разі настання Події та подальшої евакуації ТЗ з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО та за умов, що:
        • СТО, на яку доставлено ТЗ для ремонту, знаходиться на відстані більше ніж 50 км від місця проживання Клієнта;
        • ТЗ неможливо відремонтувати впродовж одного дня та Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня СТО.
      • Послуга надається для того, аби дістатись до готелю, аеропорту, залізничного вокзалу, автовокзалу або прокатної компанії.

 

  • Юридичні послуги
    • Послуга надається за рахунок Компанії в разі настання Події, передбаченої цими правилами, в період дії програми.
    • Послуга передбачає надання юридичної допомоги при порушенні законних прав Клієнта, пов’язаних з експлуатацією транспортного засобу.
    • Послуга надається виключно у вигляді підгтовки проекту скарги, позову,  відгуку або зауваження, в рамках розгляду адміністративних або цивільних справ.
    • Послуга надається Клієнту протягом терміну дії програми для підготовки 1 документа та не включає в себе представництво інтересів Клієнта в правоохоронних, судових  органах чи органах місцевої влади та самоврядування.

 

  • Визначення матеріального збитку
    • Послуга надається в разі настання Події, передбаченої цими Правилами, в період дії Програми.
    • Послуга надається в разі, якщо Клієнт являється постраждалою особою та Клієнту нанесений матеріальний  збиток, пов’язаний з пошкодженням Транспортного засобу.
    • Послуга  являє собою автотоварознавче дослідження з метою встановлення розміру завданого Клієнту матеріального збитку.

 

  • Альтернативна евакуація*
    • Послуга надається за рахунок Компанії в разі настання Події та в разі, якщо Клієнт відмовляється від отримання послуг, описаних вище.
    • Послуга надається у разі бажання Клієнта транспортувати ТЗ не до найближчої авторизованої профільної СТО, а в будь-яке інше місце.
       

      *У випадку перебільшення фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.

 

 

Зворотній зв’язок

Номер телефону (з кодом)