Контакт-центр Гарант-АСІСТАНС



Якщо діяльність Вашої компанії передбачає спілкування з клієнтами по телефону, якщо б Ви хотіли, щоб Ваші клієнти були задоволені консультаціями, якщо Ви прагнете вдосконалити процес спілкування з клієнтом або вивести його на якісно новий рівень, - для Вас ми пропонуємо послуги професійного Контакт-центру «Гарант-АСІСТАНС».

У нас Ви можете замовити:

Інформаційні лінії - постійні або тимчасові лінії для обслуговування вхідних дзвінків клієнтів:
Лінії асистансу - цілодобова організація практичної допомоги по телефону за такими напрямками:
Телемаркетинг - дистанційний продаж продуктів та послуг або передпродажна підготовка клієнтів:
Маркетингові та соціологічні опитування - виявлення та аналіз думки клієнтів:
Резервний Call-center - послуги, що надаються на певний час, коли в цьому є необхідність: