Увага! Детально послуги та інші умови Програми описані у публічному договорі (оферті). Прийнявши рішення долучитися до AutoClub, обов’язково ознайомтесь з «Правилами надання послуг в рамках програми «AutoClub»! 

Якщо внаслідок поломки, ДТП чи іншої події, передбаченої Правилами, автомобіль не здатен пересуватися, учасники AutoClub отримують наступні послуги:

    • Евакуація Транспортного засобу
      • Послуга надається за рахунок Компанії. Евакуація проводиться з місця настання Події до найближчої авторизованої профільної СТО відповідно до марки ТЗ Клієнта.
      • У разі, якщо Клієнт бажає евакуювати ТЗ до іншої авторизованої профільної СТО, що знаходиться на більш відділеній відстані від місця Події, Клієнт сплачує за власні кошти різницю між відстанню до бажаної та відстанню до рекомендованої Компанією СТО.

 

    • Технічна допомога
      • Послуга надається за рахунок Компанії.
      • До послуг технічної допомоги відносяться:
      • Доставка палива. Компанія сплачує лише доставку, вартість та кількість палива Клієнт замовляє та сплачує самостійно;
      • Запуск двигуна від стороннього джерела живлення (підзарядка АКБ);
      • Заміна пошкодженого колеса на запасне колесо Клієнта;
      • Аварійне відкриття дверей, відігрів замків.

 

    • Доставка палива
      • В разі непередбачуваної ситуації, коли пальне закінчилося раніше, ніж Клієнт зміг дістатися до АЗС, та в результаті чого настала зупинка двигуна Клієнту буде організовано доставка палива до місця зупинки транспортного засобу.

 

    • Запуск двигуна від стороннього джерела живлення
      • В разі непередбачуваної ситуації, коли АКБ Транспортного засобу втратила свій заряд та спроби самостійно запустити двигун Транспортного засобу не мають результату:
        • Компанією буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе Клієнту запустити двигун від стороннього джерела живлення;
        • після вдалого запуску двигуна службою технічної допомоги, Клієнт повинен негайно звернутися до рекомендованої Компанією авторизованої профільної СТО для вирішення проблеми;
        • в разі невдалих спроб службою технічної допомоги запустити двигун, Клієнту буде запропонована послуга евакуації Транспортного засобу.

 

    • Заміна пошкодженого колеса
      • В разі непередбачуваної ситуації, коли колесо Транспортного засобу пошкоджено та необхідна його заміна:
        • Компанією буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе замінити колесо на запасне колесо Клієнта;
        • в разі пошкодження водночас двох або більше коліс, Клієнту буде запропонована послуга евакуації Транспортного засобу.

 

    • Розміщення несправного ТЗ на стоянці, що охороняється
      • Послуга надається за рахунок Компанії в разі настання Події та подальшої евакуації ТЗ з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО та в разі, якщо Подія сталася в нічний час або в часи, коли СТО не працює.
      • У випадку перебільшення фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.

 

    • Поселення в готелі
      • Послуга надається за рахунок Компанії в разі настання Події та подальшої евакуації ТЗ з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО та за умов, що:
        • СТО, на яку доставлено ТЗ для ремонту, знаходиться на відстані більше ніж 50 км від місця проживання Клієнта;
        • ТЗ неможливо відремонтувати впродовж одного дня та Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня СТО.
      • У випадку перебільшення фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.

 

  • Надання прокатного автомобіля
    • Послуга надається за рахунок Компанії в разі настання Події та подальшої евакуації ТЗ з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО та за умов, що:
      • СТО, на яку доставлено ТЗ для ремонту, знаходиться на відстані більше ніж 50 км від місця проживання Клієнта;
      • ТЗ неможливо відремонтувати впродовж одного дня та Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня СТО.
    • У випадку перебільшення фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.

 

    • Надання залізничних, автобусних, та авіа квитків
      • Послуга надається за рахунок Компанії в разі настання Події та подальшої евакуації ТЗ з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО та за умов, що:
        • СТО, на яку доставлено ТЗ для ремонту, знаходиться на відстані більше ніж 50 км від місця проживання Клієнта;
        • ТЗ неможливо відремонтувати впродовж одного дня та Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня СТО.
      • Компанія надає квитки (авіа-, автобусні, або залізничні) для продовження подорожі Клієнту та пасажирам, що знаходилися у ТЗ на момент настання Події та один квиток Клієнту в зворотному напрямку для отримання відремонтованого ТЗ.
      • У випадку перебільшення фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.

 

    • Таксі
      • Послуга надається за рахунок Компанії в разі настання Події та подальшої евакуації ТЗ з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО та за умов, що:
        • СТО, на яку доставлено ТЗ для ремонту, знаходиться на відстані більше ніж 50 км від місця проживання Клієнта;
        • ТЗ неможливо відремонтувати впродовж одного дня та Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня СТО.
      • Послуга надається виключно для того, щоб дістатись до готелю, аеропорту, залізничного вокзалу, автовокзалу або прокатної компанії (відповідно до замовленої послуги).
      • У випадку перебільшення фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.

 

  • Альтернативна евакуація
    • Послуга надається за рахунок Компанії в разі настання Події та в разі, якщо Клієнт відмовляється від отримання послуг, описаних вище.
    • Послуга надається у разі бажання Клієнта транспортувати ТЗ не до найближчої авторизованої профільної СТО, а в будь-яке інше місце.
    • У випадку перебільшення фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.

 

 

Зворотній зв’язок

Номер телефону (з кодом)