Увага! Детально послуги та інші умови Програми описані у публічному договорі (оферті). Прийнявши рішення долучитися до AutoClub VIP, обов’язково ознайомтесь з «Правилами надання послуг в рамках програми «AutoClub VIP»! 

Якщо внаслідок поломки, ДТП іншої події, передбаченої Правилами, автомобіль не здатен пересуватися, учасники AutoClub VIP отримують наступні послуги:

    • Евакуація Транспортного засобу
      • Послуга надається за рахунок Компанії. Евакуація проводиться з місця настання Події до найближчої авторизованої СТО/рекомендованої Компанією.
      • У разі, якщо Клієнт бажає евакуювати Транспортний засіб до іншої СТО, що знаходиться на більш відділеній відстані від місця Події, тоді евакуація можлива лише з місця настання Події до СТО, де проживає Клієнт в межах фінансового ліміту.

 

    • Технічна допомога
      • Послуга надається за рахунок Компанії.
      • До послуг технічної допомоги відносяться:
      • Доставка палива. Компанія сплачує лише доставку, вартість та кількість палива Клієнт замовляє та сплачує самостійно;
      • Запуск двигуна від стороннього джерела живлення (підзарядка АКБ);
      • Заміна пошкодженого колеса на запасне колесо Клієнта;
      • Аварійне відкриття дверей, відігрів замків.

 

    • Доставка палива
      • В разі непередбачуваної ситуації, коли пальне закінчилося раніше, ніж Клієнт зміг дістатися до АЗС, та в результаті чого настала зупинка двигуна Клієнту буде організовано доставка палива до місця зупинки транспортного засобу.

 

    • Запуск двигуна від стороннього джерела живлення
      • В разі непередбачуваної ситуації, коли АКБ Транспортного засобу втратила свій заряд та спроби самостійно запустити двигун Транспортного засобу не мають результату:
        • Компанією буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе Клієнту запустити двигун від стороннього джерела живлення;
        • після вдалого запуску двигуна службою технічної допомоги, Клієнт повинен негайно звернутися до рекомендованої Компанією авторизованої профільної СТО для вирішення проблеми;
        • в разі невдалих спроб службою технічної допомоги запустити двигун, Клієнту буде запропонована послуга евакуації Транспортного засобу.

 

    • Заміна пошкодженого колеса
      • В разі непередбачуваної ситуації, коли колесо Транспортного засобу пошкоджено та необхідна його заміна:
        • Компанією буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе замінити колесо на запасне колесо Клієнта;
        • в разі пошкодження водночас двох або більше коліс, Клієнту буде запропонована послуга евакуації Транспортного засобу.

 

    • Розміщення несправного ТЗ на стоянці, що охороняється
      • Послуга надається за рахунок Компанії в разі настання Події та подальшої евакуації ТЗ з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО та в разі, якщо Подія сталася в нічний час або в часи, коли СТО не працює.
      • У випадку перебільшення фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.

 

    • Поселення в готелі
      • Послуга надається за рахунок Компанії в разі настання Події та подальшої евакуації ТЗ з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО та за умов, що:
        • СТО, на яку доставлено ТЗ для ремонту, знаходиться на відстані більше ніж 50 км від місця проживання Клієнта;
        • ТЗ неможливо відремонтувати впродовж одного дня та Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня СТО.
      • У випадку перебільшення фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.

 

    • Надання залізничних, автобусних, та авіа квитків
      • Послуга надається за рахунок Компанії в разі настання Події та подальшої евакуації ТЗ з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО та за умов, що:
        • СТО, на яку доставлено ТЗ для ремонту, знаходиться на відстані більше ніж 50 км від місця проживання Клієнта;
        • ТЗ неможливо відремонтувати впродовж одного дня та Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня СТО.
      • Компанія надає квитки (авіа-, автобусні, або залізничні) для продовження подорожі Клієнту та пасажирам, що знаходилися у ТЗ на момент настання Події та один квиток Клієнту в зворотному напрямку для отримання відремонтованого ТЗ.
      • У випадку перебільшення фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.

 

    • Таксі
      • Послуга надається за рахунок Компанії в разі настання Події та подальшої евакуації ТЗ з місця поломки до найближчої авторизованої СТО/рекомендованої Компанією та в разі, якщо Клієнт замовив послугу проживання в готелі або надання квитків для продовження подорожі, або послугу прокатного автомобіля.
        • Послуга надається виключно для того, щоб дістатись до готелю, аеропорту, залізничного вокзалу, автовокзалу або прокатної компанії (відповідно до замовленої послуги).
      • У випадку перебільшення фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.

 

  • Надання прокатного автомобіля
    • Послуга надається в разі настання Події, подальшої евакуації Транспортного засобу з місця поломки до найближчої авторизованої СТО/рекомендованої Компанією та за умов дотримання Клієнтом вимог прокатної організації.
    • Послуга надається за умови, що Транспортний засіб неможливо відремонтувати впродовж одного дня та Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня СТО.
    • У випадку перебільшення фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.

 

 

Зворотній зв’язок

Номер телефону (з кодом)